24 Temmuz 2009 Cuma

SORU #5

geçen yattığım hatunlardan biriyle karşılaştım yolda tanımadım(len o şekil diil bu sefer tanımam lazımken tanımadım) estetik yaptırmış bu burnunu falan düzeltirmiş ekstra şeylerde olabilir bilmiyorum(bu arada tıp bilimi inanılmaz) işte muhabbet ettik biraz sevgili yapmış bide almanya ya gidecekmiş master falan hesabı işte özgüveni kol gibi olmuş bunun(yeap özgüveni düşük kızları seviyoruz biz ailecek)

neyse benim merak ettiğim konu şu: hatun şu an taş gibi ben bu hatunla birlikte olduğumda zaman fena diildi ama şimdiki haliyle de alakası yoktu. Şimdi skor tabelasına dönüp avaragedan bir çeltik silip sağlam hatun hanesine mi atmalıyım yoksa bu hatunla tekrardan mı yatmam gerekli?

*burda göz ardı edilmeyecek diğer olayda gereksiz yere aynı hatunla tekrar yatma sorunsalı

4 yorum:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

ya ne gerek var boşversene
ben güzel fotolarımı gördüğünde yazan eskilere bile acıyorum, tersliyorum onları
bi buruna tav mı olucaksın

mujd dedi ki...

:D tav olmak diil ki sorun(ki olabilitesi var aslında) ama sonuçta haklısın
hem tabloda değişiklik yapmaya başlarsam belli bir yaşa geldikten sonra baktığımda tablo meyçır dolu olur buda hoş bi durum olmaz galiba

TrexxxXx dedi ki...

güzel fotoları görüp eski sevgiliye yazmak.


askldjalşksjdlşkajsdklş

üzüldüm =/

müjde dedi ki...

güzel fotoları meraak edip bakmak
güzel fotoları güzel bulmak
kelebek kelebek takılmak