11 Temmuz 2009 Cumartesi

fresh

*ev temizleniyo , temizlenmek değil de toplanıyor desek daha doğru
*serkan abiyle ilgili mevzularda kupa kızını kullanmamızda hafiften bi cinsel fetişizm var gibi gelmiyo mu size de
*küllükleri suya tuttum yoğun kül tabakası yavaş yavaş ortadan kalktı ama yinede fazla umutlanma beyaz küllüğümüz varmış bu arada
* yeni kalktım iş yalan olur birazdan kahvaltım gelecek evet xtreme menü
*eğer hayat anlayışımız bu çizgi üstünde devam edecekse kesinlikle salvia yı denememiz lazım
*bulaşıklara dokunmadım sonuçta her canlının yaşam hakkı var ve ben buna saygı duyuyorum
*M.J.yle special weekend war number 1 da çok keyifli geçiyor.yanlış anlamayın normalde pop dinlemem sadece M.J. ve Tarkan haa murat boz da fena diil
*bu kafayla toplanmıyo ortalık en iisi ben kafayı dağıtayım evle aynı kafayı yaşarken her yer derli toplu olur
*evde daily news var len korkuyorum
*fresh

2 yorum:

e. dedi ki...

murat boz bir özgün iki.tek elle kopça çözüp öpmeyi de bilirim.lol.

müjde dedi ki...

arkadaysa sorun yokta kopça önden olunca aklım karışıyor benim memeler falan off çok zor valla anlatamam