21 Temmuz 2009 Salı

diziler

amerikan disney dizilerinin hastasıyım, sabahtan akşama kadar onları seyrediyoruz, 14- lerin olayları.
ayrıca evlenmeye inanmıyorum ama bi güç var diye bi satır okumuştum ve bence gerçek. hayat yannız geçmez aq.

bugün kayısıkent'ten piknik yapmış arkadaşımız bildiriyor:
Su Savaşı harika bir oyun.
keşke tüm derdimiz Su Savaşı yapmak olsa.
hatta Su Savaşı Bakanlığı kurulsa, Su Savaşçıları maaşa bağlansa, Su Savaş alanları inşa edilse, Su Savaşından sonra ıslanan kıyafet ve bünyelere özel kuruma teknolojileri de geliştirilse, Su Savaşının kışın da sağlıklı ortamda sürdürülebilmesi için kapalı, sera alanları gibimsi Suquaparklar inşa edilse...
düzenli olarak uluslararası ölçüde Su Savaşı turnuvaları vb. düzenlense, özel müfettişler olsa ki kimse kaytaramasa...
street teamler oluşturulsa...

hayat ne acaip pet şişeler, çimler falan...

7 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

netbukuna sıcıym :/

e. dedi ki...

gul neden oylanmamış olabilir.
bu soruyu ortaya atıyorum.

CraZy_boy_17 dedi ki...

şimdi efendim, sayın gül'ün neden oylanmadığını anlamak için öncelikle diğer adayların neden oylandığı incelemekte faide var.

rte: hertürlü verirsin tartışmaya gerek yok

berlusconi: adam fucker sen vermesen de o bi yolunu bulur alır

bush bros: (bkz:pms tayfasındaki threesome karşıtlığı)

obama: burda adamın zenci olmasıyla alakalı sığ bi kaç cümle yazdım varsayın

lassie: anketimizin şu an ki lideri. ben insanların lassie'yi seçmesinin altında, aslında lassie'nin bi bok yapmayıp birilerini çağıracağına olan inancına bağlıyorum. timmy gelse nolur gelmese nolur aq (hoş oy kullananlar muhtemelen timmy'nin dizinin çekildiği yıllardaki haliyle geleceğini sanıyorlarsa biraz şaşırabilirler)

gül: adam kısa boylu göbekli ve bıyıklı...

mujd dedi ki...

su savaşları 3.dünya savaşı yüzünden çıkacakmış yada öle bişidi işte

arleyavenue gul oylanmamışsa ona verebilirsin ama lütfen üzüldüğün için verme içinden geldiği için ver bence bu onu daha çook yaralar

akrep kız, kim olabilir ki! dedi ki...

gül akrep ya, sen istemesen de istetir o seni.
bi tanış hele, az sabır!

CraZy_boy_17 dedi ki...

sen bi dolaş gel bi daha yaz ne demek istiyosan

yok adım neyim. dedi ki...

anlamamış numarası yapma arakhna *hmph
öperler. öperim.