23 Temmuz 2009 Perşembe

Lussac Kanunu

Önsözsel
lussac kanunu der ki ne derse gidip araştırın bulun demek isterdim ama apostille yi bile merak edip bakmaya üşenen insanlarsınız o yüzden anlatiim:sabit hacimli bir miktar gazın basıncı ile mutlak sıcaklığı arasında bir doğru orantı olduğunu söyler basınç sabit hacim artar hacim sabitbasınç artar falan V:K2T şeklinde bişi işte -273 yada o civarlarda V: 0 kabul edilir ki bu maddenin olmaması anlamını taşır.

sıradan bir bekir gecesi eve dönüş saat 2 suları murphy kanununlarının işlemesi için mükkemmel bi zaman dilimidir. merter köprüsüne geldiğim anda metrobüs sprint halinde son düzlüğe girmişti bile bi an koşayazdım sonra burunfarkıyla yenilgim çok olduğu için vazgeçtim.merdivenlerden inip durağa '.mına kodumun murphysi,yıkanmışmıydım len bu gün' gibi düşünceler içinde ilerlerken köprüden üzerime çevrilmiş 1 çift gözün varlığından habersizdim.
oturdum kitabımı okumaya başladım.bir de sigaramı yaktım keyfime diyecek olmadığı gibi başıma geleceklerden de haberim yoktu....
ve işte o gözükmüştü masum gülümsemesi cilveli hareketleriyle kırıta kırıta yürümekte olan abi.abi dediğin bildiğin bakımlı gay.tüm gayca konuşmasını takınarak ateşimi istedi uzattım.bilmiyorum sizede oluyo mu ama ben ibneleri birden görünce gülesim geliyo gülersem başıma gelebilecekleri tahmin ettiğimden kendimi kastım.ama kafamın güzelliği sonucu dayanamayıp küçük bi tebbessum oluştu.a.q. çocuğu olan gay arkadaş bunu nasıl yorumladı nasıl bir algı oluşumudur bu ki bence eşcinsellerin beyninin işleyişi üstünde araştırma yapılmalı yani normal bi insan erkek görsem beni sikse diye köprü üstünde beklemez en azından beklememeli
neyse işte bu ateşi aldıktan sonra volta atar pozisyonda dolaşmaya başladı ben kitaptan başımı kaldırmadan okumaya devam ederken bu iyice köpekbalığının avının etrafında dolanması moduna girdi başına geleceklerden haberi olan ama yok len yapmaz o kadar gay arkadaşında oldu zamanında herhalde tüm ibneler aynı değildir duruşumla beklemekteydim beynimde gayfobik olmadığım düşüncesi ki adım gibi biliyorum gayfobikim çember iyice daralmıştı ve o an geldi
gay :metrobüste gelmedi yeni gitti gerçi gelmez şimdi baya
müjde iç ses :hadi hayırlısı
müjde dış ses: gelir 15 dkya

(ufak bi parantez açmak gerekirse eşcinsellerle konuşmalarınızda oldukça dikkatli olmasınız sinirlenseniz bile içindeki duyguları bastırmak istediği için bana vuruyo veya bi angry sex düşüncesi bu beyni değişik çalışan canlılarda hep mevcuttur ki bide olayın şu boyutu var yaşadıkları duygusal gelgitler sayesinde mevzu çıkartma yetenekleri çook üstün düzeyde olan gaylar bu mevzu sonrasında üste çıkmayı bildikleri gibi (bkz:rahatlıkla beni sikmeye kalkıştı diyebilir ve bu ve benzeri durumlarda insanların ve polisin inanma düzeneği kız>eşcinsel>yarrak sahibi şeklindedir) sevgilimle arama girmeyin dese bile adınız böyle bi olaya karıştıktan sonra başınıza gelecekleri düşünün)

ibne:isten mi geliyorsun
müjd dış:yok
mujd iç :sana ne a.q.
totoş:nerelisin (ki burası muhabbetin kırılma noktasıdır kanımca
mujd:baba arnavut anne kafkas(cevap vermek istememeye rağmen yıllarca kullanılan repliğin ağızadan kusulması)
a.k.çocuğu:arnavut haa arnavutların ki büyük olur... (japonum desem ne derdi acaba)
mujde:sinirli suskunluk dalıp dalmama arası
gay:yoksa senin ki büyük diil mi (ters psikoloji kullanan gayda gördüm ya:) ne bekliyorsa artık gaza gelip bu mu küçük ha bu mu küçük diye ağzına vermeme mi)
mujde:konuşmayı keser misin... sağlığın açısından
gay:çok hoşsun ama senin kini yalamak isterdim
mujd:sağol ben sadece bunu yapmak isteyen kızları değerlendirmeye alıyorum
gay:rahatsız mı oldun
mujd:evet ama biraz daha devam edersen suratının alacağı şekil kadar değil

umarsızca dikilmeye devam etti ve üzgün bir ses tonuyla
gay:arasıra değişik şeyler denesen bir şey kaybetmezsin
mujd:arasıra sende değişik bi şeyler yap zaten daha fazlasını kaybedemezsin
bu laf biraz ağır kaçmıştı oturdu sessizce ağlamaya başladı (sizde haklısınız bi kız gelip bu isteklerde bulunduğunda tepkim farklı oluyo tamam insanlara eşit davranmak lazım ama abartmayın)
neyse vicdanlı insanım yüreğim elvermedi sonuçta her insanın sekslenmeye hakkı vardı.
'pışt totoroş' dedim
utangaç bi halde başını kaldırıp 'efendim abi' dedi
len hem abi diyon hemde aç yalıyım diyorsun ne iğrenç bi insansın manasında bi iki cümle ettim
sonra paran var mı len? dedim
'malım mülküm sana feda olsun' dedi (o an dudaklarımız kenetlendi böyle muhauaha şaka lan ama öyle olsa değişik bi ibnelik olurmuş..)
benim için değil olum ama bak şu adreste bi arkadaş var para karşılığı kendisine oral sex yapılmasına izin veriyormuş fiyatta anlaşırsan dedim ve üstünde MUxxx sokak Axx apartmanı no:xx kat:3 yazan kağıdı kendisine verdim o an onun yüzünde gördüğüm mutluluk yanında mona-lisanın gülümseyen yanı bile üzgün yanı gibi kaldı bir ceylan gibi sekerek ama kırıtmasındanda geri kalmayarak içinde sevişme umudu yola çıktı...
arkasından bakarken düşündüm aslında hepimiz bu ibne gibi değil miyiz hemen terslemeyin sonuçta hepimiz kız olsun erkek olsun lezbiyen olsun (ki lezbiyenler candır)sekslenmek amacıyla çeşitli şekillere gireriz kah barlarda sabaha kadar bekleriz kah köprü üstünde hep bi umut hep bu yola baş koymuşluk güzel elbiseler makyajlar süslenmeler tangalar g-ler hep bu yüzden ve insanlar üstlerindeki sevişememe baskısı artıkça P+
sıcaklık hissetme arayışları artar(partner bulma isteği) T+
bilinç ve yapı itibariyle bunu yapabilecek hacme sahip değillerse V-
göt gibi ortada kalınır ve insan mutlak 0 olmak ister ve -273 dereceye ulaşır ki bu gaylıktır.
bizim için gaylık ve hiçlik arasında hiç bir fark yoktur.

*bu arada metrobüs durağında publicsex le ilgili çok güzel düşüncelerim var(gerçi bu şekilde olmaması sevindirici bir gelişme oldu) ama benide anlayın bu birden bire azıp hatunu bar tuvaletine atmak diil sonuçta fizibilitesini yapıyorum gelişmeler ve görüntülerle karşınızda olmak dileğiyle

7 yorum:

henkmudi dedi ki...

saygı duyuyorum ama siktiğini de düşünmüyo değilim

TrexxxXx dedi ki...

en az bi saksosunu çektirmiştir.

mujd dedi ki...

gideri de vardı aslında

mujde dedi ki...

arakhna nın konuyla ilgili yorumu güzeldi : yok deyip çıksaydın ben kızlara öyle yapıyorum cool insanı

TrexxxXx dedi ki...

hkjashdkjashdjkahsdjkahs neyse ki kendisini tanıyoruz.

aynen dedi ki...

iki buçuk ay sonra rakı masasında itiraf edilesi sikiş olayı bu. nerde görsem tanırım. siz knkalar hepiniz aynısınız.

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm o olay itiraf değildi lan şaka olsun diye, komiklik olsun diye dedim ben onu