26 Temmuz 2009 Pazar

duman avcılarıyız biz!!!1


bi arkadaşım sigara izmaritini yere attığı için 50 lira civarında bi ceza yedi. anlattığına göre cezayı yazan görevli gayet keyif alarak yazmış cezayı.
hatta "öğrenciyim abi" ayakları falan punisher amcamızı daha bi neşelendirmiş.
belki sapıkca bi düşünce ama tanımadığım birinin başının belaya girmesi beni de neşelendiriyor
aslında başkalarının başının belaya girmesinden çok, o boktan haberi benim vermem beni mutlu eden...

ortaokuldayken bi kaç kez nöbetçi öğrenci oldum ve çok severek yaptım.
N.Ö yazan "pazu bandı"mı gururla taşıdım hep.
bi sınıfa girip 4-5 kişiyi dersten alıp müdürün odasına götürmek, suratlardaki o tırsmış ifadeye bakıp keyif almak, kendi aralarındaki "kesin barış ispiyonladı olm" tarzındaki konuşmalarını suratımda joker vari bi sırıtışla izlemek hep keyif vermişti bana

o duyguyu özledim aq
artık "N.Ö" olamayacağımı bildiğim için ben de duman avcısı olmaya karar verdim
ayağınızı denk alın!!!

3 yorum:

henkmudi dedi ki...

fotodaki cocugun mujdeye benzemesi?

okur dedi ki...

erkek mi lan bu?

Adsız dedi ki...

kız gibi çocuum ama sana vermem henkus