30 Temmuz 2009 Perşembe

masal

*ulan bi gün çalışayım dedim ondada yardırmışsınız ibneliğine yapıyorsunuz di mi

*hiç bir iş görüşmesi sizinle yediğim sucuklu yumurtadan daaha önemli olamaz

*bi kankam düşünüyo zaten beni

*bu arada hayatımda ilk defa umut a saygı duydum bekren e olan sevgim yanında hiç olsada artık umutla beyli falan konuşacağım

*aranızda bi milli olamayan ben kalmışım yazık len bi kıyak yapın olum kardişinize

*umut bey nasılsınız yarram?

*zeytinyağının cinsellik üzerinde ki etkileriyle ilgili bi araştırmaya denek olarak katılacak yağız delikanlılar aranmaktadır.

*ciddiyim olum milli yapın beni nefes alsın yeter lan bide memesi falan olsun işte ne bilim anlamam pek iilerinden seçip getirin

*mustafanın küçüklüğü part-1
bahçelerde kereviz biz kereviz yemeyizzz
bize derler kıllı susuz et parçası biz adamı sikeriz
gel gel çüküme gel çüküme

*bilinçaltı çook garip lan kime abi apla desem ''abi abla yoktur .m vardır y.rrk vardır die bi ses yankılanıyo içimde

*yürüyen merdiven beni çarptı ekmek musaf çarpsın ki

*umut senin müzik bilgin ii hani bi şarkı vardı sevmek bi ömür sürer sevişmek falan neydi len söölesene olum

*teyze amca yoktur old boy fck teen vardır mayçır vardır

* numarasını veren kızlara inanmıyorum ama bir güç var (barda)

*ben şişman s.ksem
bekren osbir çekse
umut erken gelse
nur iki bira içse
henkuş komaya girse
uykuya dalsak
serci sokarak uyandırsa
sonsuza dek mutlu yaşasak

2 yorum:

henkmudi dedi ki...

sucuklu yumurta iyiydi hocu ellerinize sağlık. hernekadar ben hiç bi iş yapmamış yayılmış gibi görünsemde... eee...
evet yayıldım ben :)

bu arada kıllı sulu et parçası olcak

mujd dedi ki...

kanka sulu ayrı kuru ayrı