3 Haziran 2009 Çarşamba

yaz mı geldi

eveeeet,
itinayla sabahlanılır, 9:30'taki sınava tam 9:30'da girilir, 14'te eve dönülüp 20:24'e kadar yarıçıplak uyunur.
şimdi de böyle napsam napsam diye bakınılır, yapılacak tek şey: athena dinleyerek parliament mavi oje sürmek, bloga girmek, sıcaklayıp eşofmanını çıkarmak, hafif bişeyler giymek, odayı loşlaştırıp... kitap okumak. aynen öyle.

tavsiye ederim: secretum by monaldi/sorti, tabii ikinci kitabı birinciden önce okursanız önce bunu söylerim. yoksa birincisi için bkz: imprimatur by monaldi/sorti.
tavsiye ederim: anja garbarek dinleyin. olmayanlara atabilirim. bulması zor oluyo bazen.

ya bi de,
tavsiye isterim: Angel-A filminde 08:04'te çalan şarkıyı bulamıyorum, google'da da araştırdım yok =( bulun çatlarım yoksa, 1,5 senedir arıyorum ya!

öptüm.

14 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

ofis hayatına atıldığın günü görmeyi iple çekiyorum bebeğim

müjde dedi ki...

bro yoksa sen ofiste yarı çıplak uyumuyomusun

gluck dedi ki...

neden, yarıçıplak şekilde buzlu badem partileri mi yapıyosunuz ofiste arakhna?

CraZy_boy_17 dedi ki...

odayı loşlaştırdıktan sonra sikerler athenayı, massive attack angel dinlenir beaa hocu

CraZy_boy_17 dedi ki...

@nur
bunu neden garip bi şey olaymış gibi soruyosun ki her ofiste böyle deil mi?

gluck dedi ki...

@arakhna: tabii ki massive attack angel dinlenir de, şimdi libido patlaması yaşamanın alemi yok 1, bi de tek başına olunca saplığını daha da anlamlaştırmanın alemi hiç yok bu da 2. ayrıca massive attack'ı kırmızı ambilight'lı tv eşliğinde dinlemek de ayrı bişey. yaptım biliyorum. benim odamda philips ambilight mı var? hayır. bu da 3. son olarak, ben hiç görmedim öyle ofis, bi ara gösterirsen harika olur. hatta ofise gidemezsek sorun değil, evde aynı ortamı yaratabilirsin xD deyip flört de ederim bu da 4. muah.

CraZy_boy_17 dedi ki...

şuan üzerimde robdöşambrım, fonda massive attack var bebegim. philips ambilightım olmasa da cardinal melon farkı kapatır sanırım...
akşam napıosun nur?

gluck dedi ki...

pisi pisi oturup makro çalışıyorum. ya da size geliyim sen çalıştırsana beni xD

CraZy_boy_17 dedi ki...

macroda harikalar yaratırım!!!1
alttan olmayan ender derslerimden
eternal sunshine da izlermiyiz bebegim :)

gluck dedi ki...

sonrasında çıkıcaksak olur izleriz evet =)

CraZy_boy_17 dedi ki...

ders çalışırız, film izleriz, yemek yaparım ne istern işte

gluck dedi ki...

hangi çıkmak? sen evde kalmaktan bahsediyosun. tartışmamızın kulvarları farklı. eternal'dan bahsedince aklıma elifle söylediğiniz şey geldi o filmle ve onu izleyen çiftin başına sonrasında gelen şeylerle ilgili. *-)

CraZy_boy_17 dedi ki...

onu bildiğini düşünmemiştim :(
tüh bea en büyük numaram oydu ama artık bildiğine göre izlemezsin benimle birlikte (gözkırpanpiçsmiley)

gluck dedi ki...

aa en büyük numaralara ne gerek, engerek, piton (ıyk). tamam izleriz yine =)