5 Haziran 2009 Cuma

türkiyede balet olmak

çok eğlenceli bir şey olacağını sanmıyorum. geçen gün arkadaşlarımla balenin son 10 yılda ne kadar yol kat ettiği hakkında konuşuyorduk laf döndü dolaştı tayta geldi. zaten ne zaman bale ya da balet kelimesi geçse ortamda biri tayt diye atlıyor.
bu işte bi yanlışlık var dedim. bütün insanlığın bu kadar sığ düşünmesine ihtimal vermediğim için benim arkadaş çevremin mal olabileceğini düşünerek çevremdeki herkesi siktir ettim, yeni arkadaşlar buldum; bir kaç ay hiç bale muhabetti açmadım. onlarla bale hakkında konuşmak için arkadaş olduğumu düşünmesinler diye beraber halı sahaya gittim, nevizade sabahlara kadar içtik, rakı sofrasında şişelere balık olup hükümetin icraatlarını eleştirdik.
aradan geçen yıllarda arkadaşlarımla artık can ciğer olmuştuk, bu süre zarfında hiç bale muhabbeti yapmadık taa ki o güne kadar..


o gün dönen taytlı maytlı muhabetteleri burada aktarıp ne sizin canınızı sıkmak istiyorum ne de o "puhahahah sola yatırrım aga" muhabettini tekrar hatırlamak istiyorum.

bir kaç başarısız denemeden sonra pms tayfasıyla tanıştım ve o günden sonra hayatım değişti...
dün akşam nur ve tireks insanlarıyla operadan çıktıktan sonra bir yerlerde oturup tanıştığımız günden sonra, hayatımızın nasıl düzene girdiği ve ne kadar huzurlu olduğumuz hakkında konuştuk. bu mutluluğu sizlere borçluyuz arkadaşlar, yanımızda olduğunuz için çok teşekkürler.

Hiç yorum yok: