5 Haziran 2009 Cuma

sahilde uzun yürüyüşsel

az önce bekrenlerden dönerken yürüyodum normal bi şekilde. sonra dedim ki kendi kendime "hassiktir! noluyo?!" birden bire yürümek çok yabancı geldi bana. evet. oldu bu...
sanki böyle ilk defa yürüyomuşum gibi hissettim. işin temellerini yeniden kavradım mesela. dengeyi kur, dizleri bük falan gibi. sonra da başardım diye sevindim hatta. zormuş ama iyi yaptım dedim.
kesin insan ilk yürüdüğünde de böyle oluyodur. kalkıp yürüyünce böyle bi sevinmeler falan. yok mu aranızda ilk yürüdüğü anı hatırlayan? (ümit?)

bişi daha yazıcaktım aslında ama unuttum...

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

sahilde uzun yürüyüş derken umarım benim evden deniz göründüğü için bizim evin önünü kastetmişsindir

henkmudi dedi ki...

heh hatırladım hep bekrenden dönerken oluyo zaten böyle acayip şeyler dicektim o eksik kaldı!