2 Temmuz 2009 Perşembe

şahinim var bazlarım var...

renkli renkli taşlarım var aq!
oyun anlatıcam gençler alın yerlerinizi. hatta 2tane anlatıcam sanırsam.

ilk oyunun adı bejeweled twist. herkes bilir heralde bejeweled oyunlarını. hani bu renkli taşları 3lü gruplar haline getirmeye çalıştığımız amaçsız oyun. he işte bu onun twist olanı. açıklayıcı oldu mu? olmadı tabi. twist olayı şöyle oluyo 2 taşı yerdeğiştirmek yerine(klasik bejeweled de böyle oluyo) dört taşı saat yönünde döndürüyoruz. normalden daha eğlenceli oluyo bence böyle. evet... oturup saatlerce oynuyosunuz. anlatıcak çok bişi yok burda ama baya oyalıyo bu acil iş varsa bulaşmamak lazım.

neyse diğer oyun (adını unuttum aq bakıcam) puzzle quest! quest diyince frp ciler dikkat kesilmiştirler umarım. kesilmedilerse skeyim onlar gibi frpciyi ayıptır söylemesi!
neyse devam edelim. oyun frp gençler! ama hadi karakter yarat kılıç kuşan gez toz gibi değil(bu arada baldur's gate oynamak istiyorum ama 1000 defa başlamış olduğum için tekrar başlamak çok sıkıyo aq bunuda belertmeden geçemedim)yine karakter yaratıyoruz yine kılıç kuşanıp gezip tozuyoruz hatta kale bile kuşatıyoruz utanmadan ama olay bildiğiniz gibi değil gençler! ne anlatıyoruz aq burda bi saattir. (aslında burda bırakmayı düşündüm. merak eden arasın bulsun. sürünsünler diye düşündüm. ama sonra okuyucuyu bağlayamadıysak kimse oynamaz bu kadar yazıyı boş yere yazmış olurum dedim. emek var sonuçta burda. emek verdim aq.(ne yazdığımı unuttum lan))savaş olayına yada başka bi aksiyona girdiğimizde oyun bejeweled gibi oluyo. yani renkli taşları yer değiştirme olayı falan. parayı xp yi hep buralardan kazanıyoruz. bu arada karakter lvl atlıyo eşya alıyoruz falan. oyun aslında bildiğin bulmaca oyunu ama yapılabilecekler hakkaten çeşitli. bi kere hikayesi var. görev görev geziyosun. genişçe bi haritası var. lvl atlarken büyü falan öğrenip kullanabiliosun. ki büyüler taşlı kısımda hakkaten güzel oluyo. ortalık şenleniyo falan. hatta strateji yapmak zorunda kalıyosun çünkü yaratıklarda büyü neyim yapıyo. çok aksiyonlu olm oyun! he bu arada bejeweled kısımları 2 taraftan biri ölünce bitiyo. bildiğin savaş işte. hasar falan veriyosun karşıya. binek alabiliyosun sonra oyunda. şehir kuşatıp fethedebiliosun. esir alıyopsun. şehre bina falan kuruluyo. eğlenceli işte olm. bulun oynayın.

oyunları bulabileceğiniz yerler için etiketlere bakınız.

evet...

3 yorum:

henkmudi dedi ki...

pembe çok fenaymış lan!

müjde dedi ki...

evet hacu haayalimde ki pempe diil bu siyah arası pembe gibin bişiler yapsa yetkililer
bide senin bulduğun oyunlar çook bağlıyo hacu mal gibi saatlerce kalıyorsun s.km senin bulduğun oyunu pis

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm hala zombie öldürüyorum, zen bahçeme falan düzenli bakıyorum...
demem o ki bacağına sıçıym